Activitats commemoració 80 anys de la fi de la guerra civil

Tarragona commemorarà els 80 anys de la fi de la guerra civil amb una sèrie d’activitats organitzades pel Servei d’Arxiu i Documentació Municipal i diferents institucions i entitats culturals, entre elles el Museu Bíblic Tarraconense. Les activitats seran del 15 de gener al 28 de març. L’objectiu és donar a conèixer els antecedents, el desenvolupament i els efectes posteriors del conflicte bèl·lic a la ciutat. Els actes es complementen amb 5 visites guiades als diferents espais de la guerra civil i l’urbanisme de postguerra, 11 conferències, 3 cursos i tallers, 4 presentacions de publicacions i 2 projeccions de pel·lícules. A més, enguany es continuaran desenvolupant les Rutes Pedagògiques adreçades als centres docents.

L’activitat del Museu Bíblic serà el dia 21 de març a les 19 hores i constarà d’una exposició i conferència sobre: Els refugis de la Guerra Civil: l’adaptació dels edificis i el seu encaix urbà, a càrrec del Dr. Eugeni Perea Simón (Arxiu General de la Diputació de Tarragona).

Més informació a: Tríptic Ara fa 80 anys