Actualitat: Nova edició llibre Història de la Salvació

El Museu Bíblic Tarraconense, el Departament de Mitjans de Comunicació de l’Arquebisbat de Tarragona i l’Associació Bíblica de Catalunya han editat la 2a edició revisada i ampliada del llibre «La Història de la Salvació a través dels personatges bíblics» (ISBN: 978-84-930369-3-5).

Un viatge fascinant per la Història de la Salvació a través de 40 personatges bíblics comentats pels nostres biblistes catalans. La publicació ha estat dedicada «in memoriam» als biblistes Mn. Joan Aragonès i Javier Velasco-Arias. Un total de 84 pàgines il·lustrades a color amb les imatges dels diorames del Museu Bíblic Tarraconense. Una eina didàctica adreçada a tothom i molt útil per a catequistes i docents.

La publicació té un preu de 5 euros. Pot ser un bon regal de les parròquies als seus catequistes o de les escoles als seus docents per estimular la formació. Amb la seva adquisició s’ajuda a la millora dels equipaments del Museu Bíblic. Podeu rebre el material còmodament per correu postal. Comandes: 977 25 18 88 / museu.biblic@arqtgn.cat