Col·labori amb el Museu Bíblic: Taller de Nadal 2019

PARTICIPEU I COL·LABOREU AMB EL MUSEU BÍBLIC

TALLER DE NADAL I RETALLABLE DEL PESSEBRE 2019

Adquirint el retallable (2€ unitat) podreu construir un bonic diorama d’un pessebre tradicional i contribuireu a fer un Museu més eficaç i present en la nostra societat. Un material ideal per treballar durant l’Advent a la catequesi, a casa o a l’escola. També podeu participar en el Taller de Nadal destinat a infants del 2 al 20 de desembre. al mateix museu. El taller ofereix una lectura del Nadal partint dels textos sagrats, els elements museístics d’època de Jesús, de la lectura iconogràfica d’un timpà de la Catedral de Tarragona, la visualització d’un audiovisual i la confecció del diorama retallable imprès a color dissenyat per l’artista Jordi-Lluís Rovira .

Durada: 90 minuts. Preu: 5 euros.

Per reserves de diorames o taller podeu passar pel museu o a través dels contactes: 977 251 888 / museu.biblic@arqtgn.cat.