Visita nocturna a les restes romanes del Museu Bíblic Tarraconense

VISITA NOCTURNA A LES RESTES ROMANES DEL MUSEU BÍBLIC TARRACONENSE

-Campanya de recollida de fons per a la construcció del Jardí Bíblic-
3 de Novembre de 2017, 20:30 h

Activitat: Sopar + conferència+ visita arqueològica
Preu-Donatiu: 30 euros
Programa:
– Benvinguda i sopar a la sala d’actes del Museu Bíblic Tarraconense (Plat combinat amb truita de patates, coques de recapta i espinacs, pa amb tomàquet i embotit / Postre: Quallada amb fruits secs i mel / Aigua, vi, cava, cafè i “xupito” de Chartreuse o de vi dolç).
– Xerrada amb imatges sobre el recinte de culte imperial de Tàrraco (Temple d’August) i les restes que conserva el Museu Bíblic a càrrec del Dr. Andreu Muñoz Melgar, arqueòleg i director del MBT.
– Visita guiada a la fonamentació de l’exedra (cisterna), sala del mur del tèmenos i restes de la fonamentació del mur perimetral aparegut al pati.

Places: Limitades a 70 assistents.
Entrades: S’han d’adquirir al Museu Bíblic (de dilluns a divendres de 9 a 13 hores). Si no teniu possibilitat de passar pel Museu truqueu al telèfon 977 25 18 88 o al mail museu.biblic@arqtgn.cat i us indicarem com procedir.