DIA INTERNACIONAL I NIT DELS MUSEUS 2024

El proper 18 de maig celebrarem el DIA INTERNACIONAL I NIT DELS MUSEUS 2024.
Aquest any, la recerca serà el nexe d’unió d’aquesta visita guiada organitzada amb motiu de la Nit dels Museus sota el lema “Museus per l’educació i la investigació”.
A partir de dimecres 7, a partir les 9 h, sortiran a la venda les entrades per a la ruta Viatge a la Constel·lació Museu. A bord del trenet turístic, recorrereu els museus i centres culturals de Tarragona.

L’horari d’obertura del Museu Bíblic serà de 9 a 13 h i de 18 a 24h. Entrada lliure i gratuïta.

RUTA GUIADA A PEU I AMB TRENET
La ruta guiada es realitzarà durant la tarda i nit del 18 de maig coincidint amb la Nit dels Museus. La durada és de 2h 30min aproximadament i els desplaçaments entre els diferent museus es realitzaran a peu i amb el trenet turístic.
Per participar és imprescindible que reserveu la vostra plaça al web www.mnat.cat/activitats/ Preu: 5 €.
Es formaran 4 grups diferents que faran la mateixa ruta en horaris i ordre diferent:
17.30 CAIXA FORUM TARRAGONA (carrer Cristòfor Colom, 2)
18.00 PRETORI (accés per la plaça del Rei)
20.30 CAIXA FORUM TARRAGONA (carrer Cristòfor Colom, 2)
21.00 PRETORI (accés per la plaça del Rei)
Podeu reservar l’horari i el lloc que més us convingui sempre i quan hi hagi disponibiliat.