2016: Miniatures passos Setmana Santa

Exposició Imatges de la Setmana Santa Tarragonina – miniatures, cartells i postals- Col·leccions d’Andreu Ximenis Rovira i Josep Maria Brull i Alabart. (Del 16 de març al 3 d’abril a la sala d’actes del Museu Bíblic)

El Museu Bíblic Tarraconense es va voler sumar al conjunt d’actes de la Setmana Santa tarragonina per transferir llurs valors patrimonials i espirituals organitzant una exposició sota el títol Imatges de la Setmana Santa tarragonina: miniatures, cartells i postals -Col·leccions d’Andreu Ximenis Rovira i Josep M. Brull Alabart-, i fer un sentit homenatge al Sr. Andreu Ximenis Morron. Es van exposar fonamentalment les col·leccions de maquetes d’Andreu Ximenis Rovira i les col·leccions de postals i cartells de Josep Maria Brull Alabart, així com també els passos de la Cofradía del Cristo del Buen Amor y Nuestra Señora de la Amargura con San Juan Evangelista, de la família Santiago Hidalgo; la maqueta del Sant Sopar del Gremi de Marejants i la maqueta del Sant Sepulcre, propietat de la família Amenós. Va ser aquesta una exposició única on es van poder veure tots els passos en miniatura que formen part de la processó del Sant Enterrament.

IMG_7223 431_20160317011551 431_20160317011629 431_20160317011641