2012: Vita Theclae

Exposició Vita Theclae. Una narració artística de Tarracoart (del 14 al 30 de setembre de 2012, prorrogada per les escoles fins el mes de desembre):

En el marc de la festivitat de Santa Tecla, aquesta mostra va tenir com a objectiu introduir les persones en un dels documents més interessants i venerables de la literatura apòcrifa neotestamentària: els Actes de Pau i Tecla, redactats a mitjans segle II, i que recullen la història primigènia i el testimoniatge de Santa Tecla d’Iconi. A partir d’aquí els artistes de l’Associació Cultural Tarracoart interpreten cadascuna de les parts d’aquesta venerable història i ens la transcriuen en mostres artístiques en pintura, escultura i fotografia amb una gran qualitat i diversitat tècnica. Complementava l’exposició un conjunt de gravats del segle XVIII i material bibliogràfic de Santa Tecla de la col·lecció particular del Sr. Fèlix Adserias.

Expo 2