El racó de la connexió

BENVINGUTS AL RACÓ DE LA CONNEXIÓ,

Tots estem constantment connectats cap a fora. Aquest PUNT és per connectar-nos cap al nostre interior i amb el Transcendent. Ho farem amb el llibre dels SALMS. Són poemes, pregàries i càntics que també utilitzava Jesús.

Cada setmana penjarem a la web i xarxes socials del Museu Bíblic una frase d’un salm acompanyada per una il·lustració feta per mi. Ens agradaria que cada fragment del salm que anirem presentant us faci vibrar com m’ha fet vibrar a mi. Us convido a connectar-vos i repetir la frase durant la setmana com un “mantra” o pensament positiu.

Serà la visió particular d’un cristià, que passa per les situacions humanes que reflecteix el salm. Ens trobarem per provar aquest aliment que estimula el nostre esperit i ens dóna energia per seguir caminant.

Jordi
Voluntari del Museu Bíblic Tarraconense